حسین قراباغی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسیر گردشگری به ویژه در ساعات غروب میزبان تردد گسترده خودروها است که اغلب برای تفریح به این منطقه عزیمت می کنند.

وی بیان کرد: این تردد بی رویه باعث حجم ترافیک و رعایت نکردن اصول طرح فاصله اجتماعی بین شهروندان همدانی شده و از مسوولان انتظار داریم طرح محدودیت در تردد خودروها را در این مسیر اعمال کنند.

قراباغی اضافه کرد: این مسیر گردشگری بهتر است در قالب طرح رعایت فاصله اجتماعی به صورت پیاده روی شهروندان تبدیل شود و خودروها تردد نداشته باشند.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: البته تبدیل این مسیر به پیاده روی شهروندان نیز باید با رعایت بهداشت فردی و فاصله اجتماعی همراه باشد.

وی افزود: نباید سلامت مردم فدای عده ای شود که اهمیتی به هشدارها و توصیه های بهداشتی نمی دهند و به شیوع ویروس کرونا توجهی ندارند.

قراباغی بیان کرد: توقع داریم اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان همدان نسبت به این معضل ایجاد شده اقدام لازم را داشته باشند.

بلوار ارم به مسافت حدود سه کیلومتر یکی از مسیرهای اصلی و پرتردد گردشگری همدان است

بنا بر اعلام روز سه شنبه کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن اعلام کرد: تاکنون ۹۲ هزار و ۵۸۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۱نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۸۷۷ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.