سرهنگ علی بقایی روز پنجشنبه در توضیح این خبر بیان کرد: کارگران نیازمند شهرداری، پاکبان‌ها، پارکبان‌ها، رانندگان تاکسی، زباله‌گردها و افرادی که مشکل معیشتی دارند، شناسایی شده است که بن‌های خرید کالا توسط شهرداری بین نیازمندان توزیع می شود.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه ۳۰۰ هزار تومان به حساب سرپرست خانوارهایی که کارگر فصلی وساختمانی هستند واریز شده و این امر با همکاری دولت و فرمانداری انجام و شماره حساب افراد نیازمند برای واریز کمک‌ها دریافت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: علاوه بر این خدمات به ۳۰۰ نفر از افرادی که مشکل پرداخت اجاره منزل مسکونی را داشتند و توسط دفتر نماینده ولی فقیه شناسایی شده‌ بودند هر یک ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می شود.

سرهنگ بقایی گفت: اولین مرحله کمک‌های مومنانه به ارزش ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان بین اقشار آسیب‌پذیر شهرستان همدان در قالب بسته‌های غذایی و خدمات مختلف و با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند امروز همزمان با سراسر کشور توزیع شد.

وی افزود: پنج هزار بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر توزیع شده که این بسته ها حاوی ۱۰ کیلوگرم برنج، ۲.۵ کیلوگرم گوشت گوساله، سه کیلوگرم گوشت مرغ، ۲ عدد ماکارانی، ۲ عدد رب و ۲ بطری روغن است.

وی با تاکید بر اینکه افراد نیازمند و محروم توسط پایگاه‌های بسیج و مجموعه‌های خیریه بسیج و مردمی از قبل شناسایی شده است، بیان کرد: بسته‌های غذایی تهیه شده نیز در اختیار پایگاه‌های بسیج و مجموعه‌های خیریه قرار گرفته تا در بین افراد نیازمند شناسایی شده توزیع کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.