‍ قدرت الله ولدی روز پنجشنبه در دیدار سرمایه‌گذار بخش خصوصی با وی اظهار داشت: برای تحقق جهش راه باید برای جذب سرمایه‌گذار هموار شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه ملایر در حوزه‌های مختلف همچون صنعت و معدن، صنایع دستی، گردشگری و کشاورزی تاکید کرد: از حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان استقبال می‌کنیم.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان را موظف کرده‌ایم در سالی که به دستور رهبر معظم انقلاب به‌نام سال «جهش تولید» نام‌گذاری شده است، همکاری لازم را به سرمایه‌گذاران داشته باشند.

ولدی بیان کرد: مدیران موظف هستند با کارِ دقیق و کارشناسی شده، در راستای تولید و ایجاد اشتغال، نهایت همکاری را با سرمایه‌گذاران داشته و مسیر را برای سرمایه‌گذاری آسان کنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان، سرمایه‌گذار بخش خصوصی افزود: در این نشست در زمینه‌ طرح منطقه‌ ویژه‌ اقتصادی شهر سامن دستاوردهای خوبی به‌دست آمد که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و جهش تولید است.

ولدی گفت: بنای ما در ارایه خدمت به مردم شهرستان ملایر، شفافیت و عمل صادقانه است که طبق گزارش‌های دریافت شده از ادارات، در این زمینه موفق عمل کرده‌ایم، اما تا رضایت‌مندی مردم فاصله داریم.

این سرمایه‌گذار بخش خصوصی نیز ضمن قدردانی از نگاه ویژه فرماندار ملایر به امر توسعه، سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال گفت: تمام تلاش خود را برای توسعه و تحقق جهش تولید برمی‌داریم. 

مجتبی سیف بیان کرد: ملایر دارای ظرفیت‌های مناسب و استعداد بالایی برای سرمایه‌گذاری است و مکانی امن با چشم‌انداز روشنی بری سرمایه‌گذاران است.

وی ادامه داد: علاقه ما به این آب و خاک و مردم با فرهنگ این شهرستان موجب شد با وجود پیشنهادهای دیگری از سایر استان‌های کشور برای سرمایه‌گذاری، این شهر را انتخاب کنیم.

سیف سرمایه‌گذار بازارچه دائمی صنایع دستی در ملایر است که عملیات اجرایی این طرح بهمن سال گذشته در زمینی به مساحت ۲۰ هزار و ۸۲۲ مترمربع و زیربنای ۵۷ هزار و ۸۷۲ مترمربع آغاز شد و ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای این طرح برآورد شده است.

این طرح برای ۳۸۰ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌کند و ۳۴ غرفه نمایشگاهی مبلمان منبت، ۳۰ غرفه برای کارگاه‌های تولیدی و ۳۰ غرفه برای سایر رشته‌های صنایع دستی در این بازارچه پیش‌بینی شده و سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.