هادی سبزواری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باوجود اشتیاق مردم برای بازگشایی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و اینکه برخی تصور دارند فعالیت ها از سرگرفته شده، این امکان تا قطع زنجیره ای ویروس کرونا وجود ندارد و نمی توانیم ورزش های جمعی برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با این حال مردم به صورت خودجوش به پیاده روی در طبیعت و مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری را انجام می دهند و انتظار ما رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از هرگونه تجمع است.

سبزواری بیان کرد: هم اینک یکصد ایستگاه ورزش صبحگاهی در همدان وجود دارد که با قطع زنجیره کرونا فعالیت آنها بار دیگر از سر گرفته می شود.

رییس هیات ورزش های همگانی همدان یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار ورزشکار سازمان یافته زیر نظر این هیات فعالیت دارند و تمامی خدمات به آنها به صورت مجازی و غیرحضوری انجام می شود.

وی افزود: هم اینک ۱۰۱ کمیته ورزشی زیر پوشش هیات ورزش های همگانی استان همدان قرار دارند که هرکدام برنامه های متنوع و خاص خود را با هدف همگانی کردن ورزش انجام می دهند.

سبزواری با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۴۸۴ همایش، جشنواره و برنامه جمعی در این استان برگزار شد، گفت: با عادی شدن شرایط و قطع زنجیره ای کرونا، این برنامه ها امسال با قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.