سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در پی تلاش های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد که اعضای این باند قصد دارند یک محموله هروئین را از استان های جنوبی به استان همدان منتقل کنند.

وی افزود: با هوشمندی ماموران و با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان ملایر در یک اقدام ضربتی خودرو سواری قاچاقچیان در ورودی این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن، ۴۰ کیلو گرم هروئین با لفافه کشف، چهار متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: ۱۰ هزار تهیه، توزیع و مصرف کننده موادمخدر سال گذشته دستگیر شدند همچنین پلیس مبارزه با موادمخدر همدان موفق به انهدام ۷۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و توقیف ۱۰۲ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان شد.

وی همچنین درباره اعزام مشمولان به خدمت سربازی گفت: ۲ ماه تاخیر در اعزام مشمولان به مراکز آموزشی داشته ایم که مقرر شد که اعزام سربازان مجدد از سر گرفته شود و یکم و سوم اردیبهشت اعزام ها صورت گیرد.

وی ادامه داد: پیشتر تیم های بهداشتی در محل اعزام سربازان واقع در سالن سرلشگر شهید قاسم سلیمانی حضور نمی یافتند اما با توجه به شیوع کرونا تقاضا شده است که تیم هایی در محل حضور یابد تا پیش از عزیمت مشمولان به خدمت سربازی نسبت به غربالگری آنها اقدام کنند.

سال گذشته پنج هزار و ۴۳۸ طرح عملیاتی، موضوعی، منطقه ای، حجمی و نقطه ای در نقاط مختلف این استان اجرا و پنج تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در همدان کشف شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.