امیر سرتیپ دوم نورخدا شاکرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: رژه سلامت تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش در رشت برگزار شده و برنامه های جنبی در همدان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: خودروهای ضدعفونی سبک و سنگین تیپ شهید قهرمان صبح پنجشنبه برای انجام رژه سلامت در شهرهای شمالی حرکت می کنند و این آیین با حضور و بدرقه مسوولان صورت می گیرد.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان یادآوری کرد: یگان پدافند زیستی همدان به تازگی از ماموریت شمال بازگشته و پیشتر در ورودی استان گیلان مستقر شده و باتشکیل سه گروه مستقر در

شهرهای رودبار، منجیل، لوشان تمامی خودرو های ورودی به این استان را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

سرتیپ دوم شاکرمی اظهار داشت: تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان همزمان با روز ارتش در ورودی این پادگان ۲ چادر سلامت برپا کرده و تیم های بهداشت و درمان تیپ در این محل مستقر می شوند.

وی ادامه داد: ویزیت رایگان، ارائه خدمات مشاوره ای، تب سنجی و معاینات اولیه توسط پزشکان و پزشکیاران حاضر در این محل از عابران و متقاضیان در چادرهای سلامت ارتش صورت می گیرد.

در تقویم ملی ۲۹ فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است و همه ساله در این روز یگان های منتخب نیروهای مسلح با حضور در آیین رژه توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش می گذارند.

بر اساس اعلام رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا روز گذشته/سه شنبه/ ۷۴ هزار و ۸۷۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۹۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۶۸۳ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.