رییس شورای اسلامی شهر همدان روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مصوبه در چارچوب بررسی نرخ نامه خطوط تاکسی های درون شهری همدان انجام شد.

کامران گردان افزود: مصوبه شورا به فرمانداری همدان ارجاع شد تا مراحل تایید نهایی و عملیاتی شدن آن مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی بیان کرد: البته تایید این مصوبه افزایش نرخ براساس اعلام هیات وزیران باید از سوی ستاد تنظیم بازار انجام شود.

گردان خاطرنشان کرد: افزایش درصدی کرایه تاکسی ها متناسب با شرایط اقتصادی سال جاری صورت گرفته است و به محض تایید ستاد تنظیم بازار به اجرا گذاشته می شود.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به بازگشایی اصناف مختلف این شهر گفت: نتیجه این بازگشایی تا ۱۲ روز آینده مشخص می شود و امیدواریم کمترین آسیب به لحاظ شیوع کرونا را شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: معتقدم گام دوم طرح فاصله اجتماعی باید پایان ماه جاری اجرایی می شد تا به لحاظ کنترل شیوع کرونا عملکرد بهتری صورت می گرفت.

گردان پیگیری دغدغه های مردم پیرامون نگرانی از شیوع کرونا و انتقال خواسته آنها از مسوولان را جزو وظایف پارلمان شهری دانست و گفت: شورا بر اساس وظایف خود دغدغه‌های مردم را به مسوولان اعلام کرده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری باید برنامه‌های اجرایی پیرامون کرونا را به شورا ارایه دهد، گفت: مدیریت شهری در صورت تداوم این ویروس باید برنامه خاصی برای ادامه فعالیت داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.