سیدمسعود عسگریان روز یکشنبه در نشست بررسی طرح های سرمایه گذاری شهر همدان اظهار داشت: طرح هایی باید برای سرمایه گذاری مدنظر شهرداری باشد که علاوه بر توجیه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، به لحاظ اثرگذاری در اشتغال بومی و درآمد خانوارهای همدانی مورد توجه باشد.

وی اضافه کرد: باید طرح هایی که از قابلیت اجرایی بهتری برخوردار هستند در اولویت قرار بگیرند و این دسته بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

عسگریان خاطرنشان کرد: همچنین  با توجه به رکود اقتصادی به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، انتظار می رود شهرداری و سازمان اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری طرح‌های مفید و اثرگذار در شهر را اولویت اجرا قرار دهند.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان نیز در این نشست گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور و شیوع ویروس کرونا لازم است طرح های شهری به صورت اولویت بندی شده اجرا شوند تا مواردی که به تحقق نزدیک تر است را به نتیجه برسانیم.

ابراهیم مولوی افزود: در دوره پسا کرونا به طور قطع اقتصاد کشور بسیار آسیب پذیر و شکننده خواهد بود بر این اساس لازم است روش‌ های مناسبی برای عبور از این بحران و اجرای طرح های اولویت دار شهرداری در نظر گرفته شود.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: بازنگری در اولویت ‎بندی طرح های سرمایه گذاری شهرداری باید علاوه بر داشتن پیوست‌ های اقتصادی ، علمی و قابل اجرا، قالب اثرگذاری داشته باشد.

حسین قراباغی افزود: همچنین شهرداری همدان باید راهبرد اساسی را در حوزه خدمات و تاسیسات گردشگری به منظور تقویت این حوزه اقتصادی داشته باشد.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی که با شیوع کرونا با رکود اقتصادی همراه شده نیز حمایت شهرداری همدان از تمامی تاسیسات گردشگری ضروری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.