رضوان سلماسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایجاد این پارک با هدف سالم سازی، ایمن سازی و مناسب سازی پارک ها و تفرجگاه های عمومی سطج شهر برای اقشار مختلف از جمله کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با محوریت خانواده اجرایی می شود.

وی اضافه کرد: این طرح که به‌ منظور افزایش کیفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پارک‌ها، بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری همدان طراحی‌شده به زودی اجرایی می شود.

سلماسی خاطرنشان کرد: در همین راستا اجرای برنامه های آموزشی، جلوگیری از تردد وسایل نقلیه موتوری، منع حضور افراد بزهکار و نیز نصب تلویزیون های شهری در برخی پارک ها هدفگذاری شده است.

وی با تاکید بر همکاری و مشارکت سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه کودک و آسیب های اجتماعی در طراحی پارک آرامش گفت: شورای اجتماعی محلات و نیز صاحب نظران حوزه آسیب های اجتماعی نیز می توانند در اجرای این طرح به شورا و شهرداری کمک کنند.

سلماسی با اشاره به اینکه یکی از پارک های همدان برای شروع این طرح انتخاب شده است، گفت: هم اینک در حال نیازسنجی و اعتبارسنجی این پارک منتخب برای اجرای نمونه طرح هستیم.

وی افزود: با طراحی و انجام طرح در این پارک منتخب، عملیات اجرایی پارک آرامش در تمامی تفرجگاه های عمومی شهر همدان توسعه خواهد یافت.

سرانه فضای سبز همدان ۱۱ مترمربع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.