علی فتحی روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر واریز سبد معیشتی ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی برای تاکسی داران، تسهیلات قرض الحسنه ۲ تا سه میلیون تومان نیز برای این قشر از جامعه ارایه می شود.

وی با اشاره به اینکه نیروهای خدماتی شهرداری نیز باید مورد توجه ویژه مدیریت شهری باشند، بیان کرد: مدیران شهری باید شرایط شیوع کرونا را پیش‌بینی کنند تا ماه‌های آینده به بحران واریز نشدن حقوق مواجه نشوند.

فتحی خاطرنشان کرد: وضعیت بحران کرونا شاید تا اوایل تابستان ادامه داشته باشد بنابراین با تعطیلی شهرداری و مراجعه نکردن مردم همراه خواهیم بود که به طور قطع مدیریت شهری با مشکلات نقدینگی مواجه می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش کادر درمانی و پزشکی و همچنین نیروهای شهرداری، سازمان پسماند، اداره پیشگیری از وقوع تخلف های شهر و تاکسیرانی همدان در مقابله با کرونا گفت: جامعه دندانپزشکی همدان حدود ۵۰۰ بسته بهداشتی و درمانی را به پاکبانان مناطق سه و چهار شهرداری تحویل دادند که شایسته تقدیر هستند.

فتحی با قدردانی از راه اندازی خط تولید ماسک توسط واحد بخش خصوصی در همدان و تامین ماسک مورد نیاز پاکبانان گفت: این واحد تولیدی ماسک ۸۰۰ پاکبان همدانی را تامین کرد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۶۴۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۳۸ هزار و ۳۰۹ مورد رسید.

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.