سردار بخشعلی کامرانی صالح روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پس از دریافت اخباری مبنی بر احتکار لاستیک خارجی متعلق به خودروهای سنگین در یک انبار واقع در بلوار شاهد، این موضوع به ماموران کلانتری ۱۴ همدان اعلام شد.

وی افزود: تیمی از ماموران کلانتری در محل حاضر شدند که پس از بررسی مقدماتی ۸۰۰ حلقه لاستیک خارجی مربوط به خودروهای سنگین که در این انبار دپو شده بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان همدان ارزش کشفیات را حدود یک میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: با دستور مقام قضایی انبار یاد شده پلمب و مالک آن به مراجع قضایی معرفی شد.

 سردار کامرانی صالح ادامه داد: همچنین در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در یکی از محله های حاشیه ای شهر همدان اقدام به احتکار  قطعات و لوازم خودروهای سنگین کرده است، موضوع در دستور کار کارکنان کلانتری ۱۹ همدان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس پس از پیدا کردن آدرس دقیق محل این فرد و انباری که در آن به احتکار کالا دست زده همراه با نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت و قاضی تعزیرات این مکان را بازرسی و از این محل ۱۰۰ قطعه انواع لوازم و قطعات خودرو به اررش ۳۵۰ میلیون تومان کشف کردند.

وی ادامه داد: این مکان نیز با دستور قضایی پلمب شده و متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.