سعید کریمی روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمار نشان می‌شدهد پویش «در خانه بمانیم» تاثیر گذار بوده و مشارکت مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس جدید کرونا موجب کاهش سفرهای نوروزی شده است.

وی اظهار داشت: این تعداد تردد در حالی از یکم تا پایان روز چهارم فروردین ماه ثبت شد که در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار تردد در این محورها ثبت شده بود.

رییس مرکز مدیریت راه‌های همدان با اشاره به اینکه نرخ تردد روز چهارم فروردین ماه نیز نسبت به میزان متوسط روزانه سال گذشته، ۶۴ درصد کاهش داشته است، افزود: نرخ تردد روزانه سال ۱۳۹۸ به طور متوسط ۵۶۲ هزار تردد بود که این میزان روز گذشته / دوشنبه / به ۲۰۳ هزار تردد کاهش یافت.

وی اظهار داشت: از ابتدای نوروز، محور سه راهی بهار - همدان به طور متوسط با روزانه ۲۶ هزار تردد بیشترین آمار تردد را در بین محورهای جاده‌ای استان داشته است.

کریمی با اشاره به اینکه ۱۲ درصد از ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است، گفت: در این مدت سرعت متوسط تردد خودروها در محورهای استان همدان، ۸۰ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

وی ادامه داد: ۱۷ درصد از کل تردد در محورهای همدان، همراه با تخلفات سه‌گانه رانندگی، از جمله سرعت، سبقت و فاصله غیر مجاز بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه های همدان تاکید کرد: ۲۳ دوربین نظارت تصویری و ۴۸ دوربین ثبت تخلف دارای کد پلیس در سطح محورهای جاده‌ای همدان فعال هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.