سرهنگ علی فکری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون ۴۰ خودرو مسافران با تذکر پلیس و همکاری لازم از شهر همدان خارج شده اند و این روند نظارتی ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: اغلب خودروهای مسافران از استان های شمالی از جمله گیلان، کرج، مرکزی و تهران هستند.

سرهنگ فکری اضافه کرد: مسیر گنج نامه و آرامگاه بوعلی سینا بیشتر تردد خودروها را شاهد هستیم که البته روان و عادی است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان یادآور شد: اغلب تهرانی ها مسافران فصلی هستند که منزل آنها در همدان و خود در شهری دیگر شاغل هستند.

وی اظهار داشت: پلیس راهور همه روزه علاوه بر گشتزنی در خیابان های سطح شهر، ورودی و خروجی ها، مسیرهای پرتردد نظیر محور گنجنامه، بلوار فرودگاه، بلوار ارم، میدان امام ‌زاده عبدالله (ع) و آرامگاه بوعلی را مورد رصد قرار می دهد.

فکری در پاسخ به اینکه همدان شاهد افزایش مسافر است، یادآور شد: این استان مسیر عبوری مسافران سایر استان ها نظیر کرمانشاه، سنندج، ایلام و جنوب کشور است و به معنای جذب مسافران نیست.

وی افزود: تاکنون شاهد کاهش حضور مسافران در همدان هستیم و حجم ورود مسافران تا ۲ روز آینده به کمترین میزان خواهد رسید.

طبق آخرین گزارش‌ها تست کرونای ۱۷۹ بیمار در استان همدان مثبت اعلام شده است.

منوچهر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام این مطلب افزود:  ۷۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان مربوط به جامعه شهری و ۳۰ درصد آن مربوط به ساکنان در روستاهای همدان است.

همچنین به گفته معاون وزیر بهداشت آمار جدید مبتلایان هزار و ۲۳۷ نفر است و مجموع مبتلایان در کشور به ۱۹ هزار و ۶۴۴ تن رسید.

علیرضا رئیسی افزود: همچنین در مجموع ۶ هزار و ۷۴۵ نفر بهبود یافته ‌اند و ۱۴۹ نفر از دیروز تاکنون جان باخته‌اند که با احتساب این تعداد، مجموع جان‌باختگان به هزار و ۴۳۳ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.