رییس کمیته رسانه و تولید محتوای ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ستاد با تدبیر امام جمعه همدان و در راستای نظم بخشی به جریان مردمی و داوطلبانه مقابله با کرونا تشکیل شده است.

مصطفی شیرمحمدی بیان کرد: در همین راستا ۱۱ کمیته تخصصی فعالیت گسترده در حوزه های مختلف انجام می دهند و تمامی برنامه ها با هماهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت ها طبق همکاری با دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام می شود، گفت: تاکید بر ماندگاری مردم در منازل تا شکست کرونا، آگاه سازی شهروندان از اقدام های صورت گرفته نهادهای مردمی و اجرایی، انتشار پیام های آموزنده در شبکه های اجتماعی، رصد، بازرسی و دریافت گزارش های مردمی پیرامون تخلف ها در این راستا انجام می شود.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه کمیته رصد و بازرسی ستاد مردمی مقابله با کرونا همدان آماده دریافت گزارشات، پیشنهادات، انتقادات و اعلام آمادگی اقشار در سطح این استان است، یادآور شد: مردم می توانند موارد مدنظر را با شمار ۳۴۲۴۴۴۰۱ و تلفن همراه ۰۹۱۸۳۰۷۲۴۸۲ و ۰۹۳۷۴۱۳۳۲۱۷ اطلاع دهند.

بر اساس جدیدترین اطلاعات ارائه شده از سوی علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت، تاکنون ۱۸ هزار و ۴۰۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و هزار و ۲۸۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و پنج هزار و ۹۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.