به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی مختاری بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح کارگاه تولید ماسک گروه جهادی بقیه الله (عج) که با حضور امام جمعه نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان، گروه‌های جهادی به‌صورت خودجوش و آتش به اختیار اعلام آمادگی کردند و هرکدام در راستای مقابله با شیوع و رفع مشکلات، اقداماتی را در عرصه‌ی گندزدایی و ضدعفونی، تولید ماسک، تهیه توزیع اقلام بهداشتی و غیره را انجام دادند.‌

وی با اشاره به اینکه گروه جهادی بقیة‌الله (عج) نیز اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک نموده است، گفت: این گروه جهادی با حمایت سپاه و بسیج و با اخذ مجوزهای لازم از شبکه بهداشت و درمان نهاوند فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد: هزینه‌های تأمین و خرید اجناس موردنیاز این کارگاه کاملاً به‌صورت مردمی و توسط اعضا و سرگروه‌های این گروه جمع‌آوری و هزینه می‌شود.

وی اظهار کرد: این گروه جهادی در قالب سه شعبه در مسجد محمدیه، حوزه علمیه خواهران، و پایگاه مقاومت روستای توانه فعالیت می‌کند و روزانه بیش از ۲۰۰۰ ماسک تولید و در سطح شهرستان توزیع خواهد کرد.

سرهنگ مختاری خاطرنشان کرد: قرار است در فاز اول فعالیت گروه جهادی بقیة‌الله (عج) تعداد ۸۰ هزار ماسک تولید و در شهرستان عرضه گردد.

وی افزود: سپاه ناحیه نهاوند آمادگی لازم را جهت کمک به شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا داراست و قطعاً تا نابودی کامل این بیماری در کنار مردم و عوامل شبکه بهداشت خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، تأکید کرد: این ماسک‌ها با نظارت مستقیم شبکه بهداشت و درمان به صورت کاملاً بهداشتی و استریل شده تولید و توزیع می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1382655
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.