احمد توصیفیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متقاضیان بیمه بیکاری می‌توانند با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت کرده و به صورت الکترونیکی آن را پیگیری کنند.

وی با اشاره به مزایای این سامانه، اضافه کرد: روزآمدی، سرعت بخشیدن در بررسی درخواست‌ها، کاهش هزینه‌های اقتصادی، دسترسی آسان‌تر متقاضیان به اطلاعات پرونده، امکان دریافت کد رهگیری درخواست، ارسال پیامک اطلاع رسانی به متقاضی و اطلاع رسانی نحوه ادامه فرآیند از طریق سامانه از جمله ویژگی‌های این سامانه است.

توصیفیان با اشاره به شیوع ویروس کرونا، از شهروندان خواست در منزل بمانند و به قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان شمار جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این استان به پنج تن رسید.

رشید حیدری مقدم بیان کرد: طبق آخرین اطلاعات و آمار به دست آمده تاکنون ۱۱۳ فرد مبتلا به ویروس کرونا در این استان شناسایی شده اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز اعلام کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۷۲۴ نفر فوت کرده و ۴ هزار و ۵۹۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور درباره تعداد افراد مبتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت شدگان ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۰۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۴۵۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۳ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۷۲۴ مورد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.