شهروز کهیایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی و کمیته بهداشت درمان و محیط زیست خدمات سفر پیشگیری از شیوع کرونا شهرستان رزن تصمیم گرفته شد ورودی اصلی این شهرستان با همکاری مرکز بهداشت و درمان و هلال احمر از نظر مسائل بهداشتی کنترل شود، گفت: رزن از شمال به قزوین، از جنوب به همدان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کبودرآهنگ متصل است بنابراین کنترل بهداشتی مبادی ورودی شهرستان در پیشگیری از شیوع کرونا نقش مهمی دارد.

وی گفت: تیم‌های تب‌سنج با همکاری شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و نیروی انتظامی برای آزمایش مسافران در ورودی اصلی این شهرستان مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه با توجه به اقدامات صورت گرفته رعایت موارد بهداشتی اهمیت بسیار دارد و شهروندان باید برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، گفت: منازل استیجاری به مسافران و افراد غیر بومی به علت شیوع کرونا در شهرستان رزن و درگزین رصد و پلمب می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رزن و درگزین گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۹۹ از سوی ستاد مقابله با کرونا و به دستور فرماندار لغو شده و هیچ اسکانی در شهرستان رزن نداریم و شهروندانی که به مسافران و افراد غیر بومی اسکان دهند برابر دستور دادستان و با همکاری نیروی انتظامی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با آنها برخورد و خانه پلمب می‌شود.

کهیایی گفت: نظارت بر واحدهای اقامتی اسکان مدارس، مهمان پذیر و خانه مسافر در شهرستان توسط بازرسین به صورت مستمر در حال انجام بوده و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.



انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1381168
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.