حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی روز پنجشنبه با حضور در بیمارستان سینا از پزشکان، پرستاران و کادر درمان این بیمارستان تقدیر کرد و افزود: در شرایط سخت کنونی که شاید هر کسی راضی نمی شود در بیمارستان حضور یابد، پرسنل بیمارستان ها، با از خود گذشتگی به معنای واقعی، در حال ایثار هستند.

امام جمعه همدان همراهی و همدلی بین مردم را ضروری دانست و گفت: امروز که در صف مبارزه با کرونا قرار داریم، اگر کسی بخواهد فضایی التهاب آمیز و شکاف در جامعه ایجاد کند، باید بداند که دانسته یا ندانسته، با مردم دشمنی کرده است.

وی با بیان اینکه امروز نیاز به وحدت داریم، اظهار داشت: امروز نیاز به آن داریم که همه در کنار هم باشند؛ چرا که متهم کردن برخی از اقشار، یا شهرها و یا حتی مسوولان و بی اعتمادی به یکدیگر، موجب آسیب‌های دیگر خواهد بود.

حجت الاسلام شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: مردم باید توجه کنند دشمن با ایجاد چنین فضایی به دنبال آن است که علاوه بر آسیب جسمی، سلامت روانی جامعه را برهم زند.

وی با تاکید بر اینکه باید مردم مباحث بهداشتی و هشدارها را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: مردم باید زحمات پرستاران را ببینند، و تا جایی که امکان دارد، همراهی لازم را با مجموعه‌های مرتبط برای جلوگیری شیوع این ویروس داشته باشند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۰ هزار و ۷۵ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴۲۹ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و ۲۷۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه درباره آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، یک هزار و ۷۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور ۱۰ هزار و ۷۵ نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون سه هزار و ۲۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۲۹ مورد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.