منوچهر کرمی عصر پنجشنبه در ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در استان همدان افزود: ۹۴ تن از افراد مشکوک به ویروس کرونا زن و ۱۲۲ مرد هستند.

 وی اضافه کرد: همچنین ۵۵ تن از مبتلایان روستایی و ۱۵۱ تن شهری هستند که ۷۵ درصد از مجموع آماری را افراد ساکن در شهر به خود اختصاص دادند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: ۴۵ تن از افراد مشکوک به کرونا دارای بیماری زمینه ای و ۱۶۱ نفر بیماری زمینه ای نداشتند همچنین ۲۳ نفر از آنها سابقه سفر به استان های پر شیوع و مابقی سابقه مسافرت نداشتند. 

کرمی اظهار داشت: تست افراد بستری شده در بیمارستان ها ۱۲۷ منفی، ۶۰ نفر در دست بررسی و ۱۹ تن مثبت بوده است. 

وی بیان کرد: ۳۸ درصد از افراد با حال مساعد ترخیص شدند و هم اینک ۱۰۹ مریض بستری داریم.

کرمی گفت: سه مادر باردار مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری است که بسیار حیاتی است اگر موجب مرگ شود دو تن با هم فوت می کنند. 

وی افزود:  ۱۹ تن آزمایش کرونا مثبت بوده که شامل چهارتن در اسدآباد، ۲ تن تویسرکان، سه تن رزن، سه تن ملایر، نهاوند یک، کبودراهنگ یک و همدان پنج نفر است.

کرمی اظهار داشت: میزان مبتلایان در فامنین و بهار صفر بوده با این وجود موارد مشکوک به ویروس کرونا در تمامی شهرستان ها وجود دارد و ضرورت رعایت بهداشتی همچنان مورد تاکید است.

طبق گزارش روز پنجنشبه (۱۵اسفندماه ) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تاکنون تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و همچنین ۷۳۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.