به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی مختاری ظهر پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در راستای کمک به مناطق سیل زده جنوب کشور سپاه ناحیه نهاوند نیز نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام کرد.

وی بابیان اینکه تا کنون دو مرحله کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم جمع آوری و به این مناطق ارسال شده است، عنوان کرد: طی روزهای اخیر سومین مرحله کمک‌ها جمع آوری و به سپاه انصارالحسین (ع) استان تحویل داده شد.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: طی این سه مرحله بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان جمع آوری شد که از این میزان ۴۰ میلیون تومان به صورت نقدی و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت غیر نقدی در قالب خوراک، پوشاک و مواد اولیه بهداشتی بوده است.

علی مختاری افزود: سپاه پاسداران شهرستان نهاوند همواره به هنگام مشکلات در کنار مردم بوده و اقدامات آن تا رفع کامل مشکلات هموطنان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با تشریح اقدامات انجام شده توسط سپاه ناحیه نهاوند در خصوص مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور بسیج جامعه پزشکی شهرستان همراه با شبکه بهداشت و درمان نهاوند اقدامات آگاه سازی و پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در تشریح اقدامات بسیج جامعه پزشکی افزود: بسسج جامعه پزشکی در زمینه آگاه سازی اقدام به تهیه بروشور و پمفلت و توزیع در بین همشهریان در سطح شهرستان نموده است.

وی افزود: مردم باید نکات مطرح شده در این بروشورها را به دقت مطالعه کرده و نسبت به بکارگیری تذکرات و راهنمایی‌های موجود اهتمام ویژه‌ای ورزند.

مختاری اظهار کرد: تلاش مجموعه بسیج جامعه پزشکی شهرستان در راستای پیشگیری، کنترل و آموزش تا زمان ریشه کنی و از بین رفتن این ویروس در شهرستان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد: مجموعه بسیج شهرستان آمادگی لازم را برای همکاری با شبکه بهداشت و درمان نهاوند در راستای کمک به پیشگیری و از بین بردن این ویروس دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1373252
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.