حسین بشری عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۲۳ سایت و کانال تلگرامی اقدام به انتشار اخبار خلاف واقع، تصاویر و کلیپ هایی در فضای مجازی درباره ویروس کرونا کرده بودند که پلیس فتا با مدیران آنها تذکر لازم را داد.

وی اضافه کرد: ۱۶ تن از مدیران این سایت ها و کانال ها پس از تذکر شفاهی اقدام به حذف مطالب تشویش کننده از روی سایت و کانال تلگرامی در شبکه های اجتماعی کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: پس از تشکیل پرونده برای هفت تن از مدیران این کانال ها، با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شدند که پس از دریافت تعهد، این افراد مکلف به حذف مطالب نادرست از کانال تلگرامی شدند.

بشری بیان کرد: همچنین با هماهنگی مقام قضایی از امروز اجاره سوئیت ها، اماکن و منازل به افراد غیر بومی تا اطلاع ثانوی ممنوع شده که علت آن پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

وی اضافه کرد: تعدادی گشت های اماکن از امروز افزایش یافته و با افراد و کارتن به دست هایی که اقدام به اجاره غیرقانونی سوئیت و منازل می کنند برخورد کرده و در گام نخست تذکر و در صورت تکرار با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی می شوند.

طبق آخرین گزارش ارائه شده از سوی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۲ هزار و ۹۲۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۹۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۵۵۲ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.