سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: روزانه بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو و در مجموع چهار میلیون و ۸۶۰ هزار دستگاه خودرو در ۱۱ روز نخست اسفند سالجاری از جاده‌های این استان عبور کردند.

وی با بیان اینکه هم اینک در جاده های همدان ترافیک روان و عادی است بیان کرد: بهتر است شهروندان در شرایط که  احتمال شیوع کرونا متصور است از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در محل سکونت خود بمانند.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد سانحه واژگونی در این استان رخ داده که منجر به مرگ یک سرنشین خودرو و مجروح شدن راننده وانت پیکان شد.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: این سانحه رانندگی در جاده غار علیصدر رخ داد که به علت سقوط وانت پیکان از پل آبراهی، سرنشین جان باخت و راننده مجروح شد.

طبق گزارش معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز /۱۲ اسفند/، حدود هفت هزار و ۸۰۲ نفر به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه کرده اند که از چهار هزار و ۳۱۲ تن از آنها تست گرفته شده و یک هزار و ۵۰۱ نفر مورد مثبت کرونا اعلام شدند؛ همچنین ۶۶ فوتی و ۲۹۱ بهبود یافته به ثبت رسیده است. 

تاکنون آزمایش سه فرد مشکوک به ویروس کرونا در همدان مثبت بوده و این ویروس در این استان یک قربانی گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.