به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد باقر سلگی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تقلب و جابجایی کود شیمیایی معمولی به جای کود شیمیایی خارجی در یک کارخانه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران ملایر قرار گرفت.

وی افزود: با حضور دادستان، نماینده اداره صنعت و معدن و اداره کشاورزی در بازرسی از محل و انجام کارشناسی، موضوع این اقدام غیر قانونی مورد تأیید قرار گرفت و ۲۰ تن کود شیمیایی تقلبی قبل از توزیع بین کشاورزان کشف شد که ضمن تشکیل پرونده و پلمب این کارخانه، مراتب تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

سرهنگ سلگی از مشارکت شهروندان با پلیس ملایر در راستای ارتقای نظم و قانون مندی جامعه قدردانی کرد و با اشاره به دستگیری اعضای یک باند توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان ملایر افزود: باند ۳ نفره توزیع مواد مخدر صنعتی توسط مأموران این شهرستان شناسایی و منهدم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: به دنبال اظهار نارضایتی شهروندان از توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی در یکی از نقاط شهرستان ملایر بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ملایر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، مخفیگاه ۳ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند که در بازرسی از متهمان دستگیر شده، ۱۴۰ گرم مواد مخدر هروئین و یک دستگاه ترازوی دیجیتال و یک قبضه سلاح سرد کشف و هر ۳ متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1354862
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.