عباس صوفی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دستگاه فلاسک لکه گیر آسفالت یک مجموعه کامل برای لکه گیری و توزیع آسفالت است که علاوه بر تامین دمای مناسب آسفالت به مدت چندین ساعت، دارای تجهیزات جانبی اعم از دژبر، غلتک، کاتر، جرثقیل، شعله افکن و نازل امولسیون است.

وی ادامه داد: مجموع این تجهیزات در یک خودرو باعث شتاب گیری و صرفه‌جویی در فرایند ترمیم سطح آسفالت معابر می شود و این برای نخستین بار است که شاهد فعالیت این دستگاه در فصل زمستان در شهر همدان خواهیم بود.

صوفی ادامه داد: در فصل زمستان با کاهش دما و برودت هوا و به دلیل عواملی همچون نمک پاشی و یخ زدگی معابر، شاهد تخریب و از بین رفتن سطح آسفالت معابر اصلی و فرعی هستیم و از این رو خرید دستگاه فلاسک آسفالت در دستور کار مدیریت شهری همدان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح در فصل زمستان نیز می توانیم با لکه گیری مناسب معابر تخریب شده، مشکلات و نارضایتی‌های شهروندان را مرتفع کنیم.

شهردار همدان با بیان اینکه این دستگاه ها برای اولین بار در شهر همدان مورد استفاده قرار می‌گیرد اظهار داشت: این دستگاه ها بر اساس آخرین استانداردهای روز طراحی شده اند.

وی توضیح داد: فلاسک لکه گیری بر روی دو دستگاه شاسی سوار شده و با فعالیت این دو دستگاه شاهد خدمات رسانی گروه مکانیزه در جهت بازسازی و لکه گیری معابر شهر خواهیم بود.

صوفی یادآوری کرد: یکی دیگر از مزیت‌های این دو دستگاه، نصب سامانه نمک پاش بر روی آن است که در مواقع لزوم از آن‌ها استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: با اضافه شدن این دو نمک پاش ۱۴ دستگاه نمک پاش در شهر خدمات رسانی خواهد کرد که در صورت رفع نیازها و کارایی مطلوب این دو دستگاه، شاهد افزایش دستگاه‌های فلاسک لکه گیر آسفالت در شهر خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.