به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضا عراقی بعدازظهر یکشنبه در دومین روز از ایام الله دهه فجر و در مراسم کلنگ زنی یک طرح در نهاوند اظهار کرد: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز هیچ روستایی که برق و حداقل امکانات خدماتی را نداشته باشد؛ وجود ندارد.

وی با اشاره اینکه هرچقدر همه ما کار کنیم بدهکار مردم و شهدا هستیم، گفت: خوشبختانه با همراهی و حمایت مسئولان در استان همدان از شرایط خیلی خوبی برخوردار هستیم و استان همدان در اکثر شاخص‌ها دارای رتبه‌های اول و دوم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با تاکید بر اینکه شرایط توسعه برای استان همدان فراهم است، گفت: پتانسیل گردشگری نهاوند خوب است و موقعیت بی نظیری در غرب کشور دارد.

وی گفت: طی چندسال اخیر در شهرستان نهاوند با وحدت و همدلی فرماندار و سایر مسئولان حرکت پرشتابی به سوی توسعه انجام شده است.

عراقی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی با توجه به شرایط اقتصادی کشور اقدامات صورت گرفته بسیار ارزشمند است اما برای رونق هرچه بیشتر باید از بخش خصوصی در راستای رشد همه جانبه نهاوند بهره گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق همدان نیز از افتتاح ۱۱۳ پروژه برق در استان همدان طی ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

محمدمهدی شهیدی گفت: استان همدان پایلوت افتتاح پروژه‌های توزیع برق در سراسر کشور شد که این افتخاری برای استان همدان است.

مدیر توزیع برق نهاوند نیز گفت: پروژه روشنایی سایت داخلی سراب گاماسیاب با اعتبار یک میلیارد تومان کلنگ زنی شده و امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

رضا شیردره از نگاه ویژه استاندار به توسعه استان و به خصوص شهرستان نهاوند قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1342448
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.