سرهنگ رضا زارعی روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: اواخر شب گذشته ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه خودرو پژو و یک دستگاه سمند مشکوک و به راننده ها دستور توقف دادند.

وی با بیان اینکه هر دو خودرو با سرعت زیاد از محل متواری شدند افزود: ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح خودروها را متوقف کردند که راننده خودرو سمند از ناحیه زانو مجروح و به بیمارستان بعثت منتقل و راننده پژو نیز از این فرصت استفاده و متواری شد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: پس از تخلیه و شمارش، از این خودروها ۳۵۹ هزار و ۵۴۰ نخ سیگار قاچاق کشف و پرونده مقدماتی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سرهنگ زارعی گفت: بیش از ۷۵ درصد سیگار مصرفی در کشور از طریق قاچاق وارد کشور می شود که باعث خسارت جدی به اقتصاد ملی شده و پلیس وظیفه خود می داند با تمام توان با این معضل مقابله کند.

کشف مرغ قاچاق در شهرستان بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با پایش جاده‌های ارتباطی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق و بدون مجوز از یک دستگاه کامیون شدند.

سرهنگ بزرگعلی نوری با اشاره به اینکه ارزش مرغ های قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ، ۳۰میلیون تومان برآورد شده، افزود: یک متهم در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی از برنامه ریزی های گسترده و منسجم پلیس برای مقابله با قاچاق خبر داد و افزود: با توجه به موقعیت و شرایط جغرافیایی این شهرستان، موضوع برخورد با قاچاق فرآورده های دامی و طیور با جدیت تمام پیگیری می شود.

سرهنگ نوری از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشابه و مظنون و مشکوک به تردد کالای قاچاق را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.