غلامعلی رخشانی‌مهر روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های هفته سیزدهم پویش «هر هفته الف-ب-ایران» شرکت توزیع نیروی برق کشور افزود: اولویت نخست شرکت توانیر اجرای طرح تحول دیجیتال است؛ این طرح در کشور آغاز شده و تحول زیادی در توزیع نیروی برق ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در طرحی زمینه برقی کردن خودروها در کلانشهرها آغاز شده است، اظهار داشت: در فاز نخست این طرح، موتور سیکلت‌های شهر و استان تهران و البرز برقی می‌شوند.

رخشانی‌مهر عنوان کرد: این طرح شامل ۲۴ برنامه است و به مدت ۲ سال  بر اساس طرح هوشمندسازی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح حذف قبض‌های کاغذی، ۳۶ میلیون شماره تلفن همراه مشترکان در سامانه شرکت توزیع نیروی برق کشور ثبت شده است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: رکن نخست هوشمندسازی کارفرمایان، و رکن دوم آن شرکت توزیع نیروی برق است.

وی با بیان اینکه طرح‌های هوشمندسازی این شرکت مطابق با آخرین فناوری  روز دنیا اجرا می‌شود، اظهار داشت: طرح قبض سبز در راستای طرح تحول دیجیتال، امسال آغاز و بر اساس آن بخشی از مطالبات معوق مشترک‌ها نیز وصول شد.

رخشانی‌مهر بیان کرد: این طرح موجب شد مدل سنتی کسب کار کنار گذاشته شود و به سمت مدل‌های نوین حرکت کنیم.

وی افزود: ماه گذشته پنج میلیون مشترک از طریق روش های نوین، هزینه های برق مصرفی خود را پرداخت کرده‌اند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به اینکه نصب کنتورهای هوشمند موجب ارایه اطلاعات مصرف به مشترکان برق می‌شود، ادامه داد: در طرح فهام تا پایان سال آینده پنج میلیون مشترک از کنتور هوشمند برق بهره‌مند می‌شوند.

پویش «هر هفته الف-ب-ایران» در ۳۱ استان کشور به مدد تلاش خانواده بزرگ صنعت آب و برق و هزاران شرکت طراح، سازنده، پیمانکار، مشاور و سازنده تجهیزات، مهندسان و کارکنان ستادی از نیمه دوم امسال آغاز شده است و تا پایان سال ۲۲۷ طرح بزرگ صنعت آب و برق کشور با سرمایه‌گذاری ۳۳۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

چهار هزار و ۲۹۷ طرح‌ توسعه‌ای شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان امروز /سه‌شنبه/ با حضور وزیر نیرو در همدان و به صورت همزمان از طریق ویدیو کنفرانس بهره‌برداری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.