بر اساس این گزارش تردد همه نوع وسایل نقلیه از ساعت هشت صبح از خیابان های باباطاهر، شریعتی، شهدا و تختی به سمت میدان حضرت امام خمینی (ره) تا پایان مراسم ممنوع است.

همچنین توقف وسایل نقلیه شامل موتورسیکلت و خودرو در محل تجمع و مسیر تردد عزاداران ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل نسبت به جابه جایی خودروها اقدام می شود.

با توجه به پیش بینی حضور گسترده شهروندان و هیات های عزاداری در این مراسم و در صورت ازدحام جمعیت، تردد ها از حلقه دوم شهر شامل تقاطع تختی، میدان آرامگاه بوعلی، تقاطع خواجه رشید و میدان امامزاده عبدالله نیز ممنوع می شود.

ورود و تردد موتورسیکلت به میدان حضرت امام خمینی (ره) و پیاده راه های بوعلی و اکباتان نیز در این ساعات ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

در این اطلاعیه از شهروندان درخواست شده است که با استفاده از وسایل نقلیه عمومی در کاهش حجم ترافیکی و جلوگیری از بروز گره های ترافیکی، پلیس راهور را در اجرای ماموریت های محوله یاری کنند.

کشف ۴۰۰ راس گوسفند سرقتی 

فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چند مورد سرقت احشام در یک سال گذشته و یک مورد سرقت ۴۰۰ راسی احشام از یک دامداری در شهرستان رزن، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: در بررسی این سرقت مشخص شد، سارقان با تبانی با ۲ نگهبان دامداری وارد این محل شده و گوسفندان را سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، موفق شدند یکی از اعضای اصلی و سرکرده این باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

سردار کامرانی صالح خاطر نشان کرد: در تحقیقات پلیسی، محل نگهداری احشام سرقتی که یک دامداری در استان البرز بود شناسایی و ۴۰۰ راس گوسفند در این دامداری کشف و متهم تحویل مرجع قضایی شد.

وی به دامدارن توصیه کرد: محل نگهداری احشام را به سیستم های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر مجهز و از ورود افراد غریبه با عناوینی همچون مشتری به محل نگهداری احشام خودداری کرده و همچنین از نگهبانان مورد اعتماد در اماکن خود استفاده کنند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر هنگام کنترل جاده های ارتباطی شهرستان، به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

سردار کامرانی صالح  افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۷ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل چرخ گوشت، اتو و آبمیوه گیری قاچاق و بدون مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به این که بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.