مسئول هماهنگی این پویش مردمی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این پویش که طی روزهای اخیر فعالیت خود را در سطح شبکه های اجتماعی شروع کرده است، تاکنون بیش از ۱۰ هزار عضو فعال دارد.

مرتضی کوکبی بیان کرد: این پویش در راستای انتشار مجموعه اقدامات در خصوص تکریم و پاسداشت حاج قاسم سلیمانی ایجاد شده است.

وی ترغیب و تبلیغ برنامه های مناسبتی در راستای تکریم و پاسداشت این شهید والامقام جهت حضور پرشور جوانان انقلابی را از مهمترین برنامه های این پویش مردمی برشمرد.

کوکبی یادآور شد: جوانان انقلابی همدان با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص انتقام جویی نسبت به حرکت تروریستی در به شهادت رساندن سردار سلیمانی اقداماتی را انجام داده اند که به اشتراک‌ گذاشتن عکس، ویدئو و متن در پویش فرزندان قاسم سلیمانی از جمله این اقدامات است.  

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابو مهدی مهندس از فرماندهان مقاومت عراق پس از عمری مجاهدت در فرودگاه بغداد توسط آمریکای جنایتکار به شهادت رسید.

پیکر مطهر سپهبد شهید سردار سلیمانی و همراهانش امروز دوشنبه، بعد از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران، ‌به سمت میدان آزادی تشییع شد.

پیکر سردار سلیمانی پس از تشییع در تهران به قم و سپس به کرمان منتقل می شود تا فردا سه شنبه در  گلزار شهدای کرمان آرام گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.