ورزش اسدآباد با وجود ظرفیت های مناسب در سال های اخیر همواره حضوری کم رنگ در سطح میادین حرفه ای داشته است و بی گمان بسکتبال تنها دلخوشی اهالی ورزش دوست این شهرستان برای لذت بردن از لیگ های باشگاهی کشور است.

بسکتبال اسدآباد در این سال ها با وجود تنگناها و مشکلات متعدد، توانست به بقای خود در لیگ باشگاه‌های کشور تداوم ببخشد و با حداقل منابع مالی به رویارویی با حریفان قدرتمند مسابقات بپردازد.

امسال بنابر تصمیم اتخاذ شده، بسکتبال اسدآباد رهسپار لیگ دسته یک کشور شد اما با گذشت هشت هفته از مسابقات شاهد قعرنشینی این تیم هستیم.

 فانوس به دست

نماینده بسکتبال اسدآباد هم اینک با قرارگرفتن در انتهای جدول به نوعی فانوس به دست است.

این تیم در هشت بازی انجام شده از مسابقات لیگ یک در گروه شمال فقط یک پیروزی کسب کرده است.

هفت شکست حاصل عملکرد ضعیف بسکتبال اسدآباد در طول این هشت بازی اخیر بوده که البته در مقایسه با توان مالی و فنی با سایر تیم ها، تا حدودی طبیعی به نظر می‌رسد.

آنها با ۹ امتیاز در جدول ۱۴ تیمی مسابقات گروه شمال در جایگاه سیزدهم قرار دارند.

این تیم پنج بازی تا نیم فصل فرصت دارد تا حداقل به رده های میانی جدول برسد.

عزم مسوولان اسدآباد برای حل مشکلات

دغدغه های مالی و محدودیت در جذب بازیکنان با قابلیت فنی بهتر به جهت نبود بودجه باعث شد تا پای مسوولان اجرایی برای حل مشکلات به این تیم کشیده شود.

فرماندار اسدآباد پیگیری در رفع مشکلات مالی این تیم را در اولویت برنامه های اجرایی خود قرار داد.

مجید درویشی در این باره گفت: لیگ دسته یک در حالی با رقابت ۲۵ تیم در فصل جاری در حال برگزاری است که تیم بسکتبال اسدآباد به عنوان  تنها نماینده استان همدان در مسابقات حاضر است.

وی با اشاره به اینکه حضور بسکتبال اسدآباد در لیگ یک افتخار ارزنده و بزرگ برای ورزش استان است، اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم بسکتبال اسدآباد به عنوان تنها نماینده استان در لیگ دسته یک بوده و  با بودجه شخصی در بازی ها  حضور یافته است، نیاز به حمایت و توجه ویژه دارد.

 درویشی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده ۲۰ میلیون تومان از طریق وزیر ورزش و جوانان بابت کمک به تیم بسکتبال اسدآباد اختصاص داده شد  که این میزان اعتبار را  وزیر ورزش برای ورودیه تیم بسکتبال شهرستان لحاظ کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.