سیدسعید شاهرخی چهارشنبه شب در دیدار با سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام‎خمینی(ره) اظهار داشت: این اقدام به جهت وظیفه شرعی و اخلاقی در حمایت از خانواده های زیر پوش کمیته امداد و بهزیستی انجام می شود.

وی بیان کرد: بازدید از این تعداد مددجو بین مدیران دستگاه های اجرایی استان در طول سال تقسیم شده و در راستای کمک های مادی و معنوی ارتباط مستمر برقرار می کنیم.

شاهرخی خاطرنشان کرد: امسال نیز تا شب عید نوروز با تقسیم بندی بازدید از مددجویان زیر پوشش، سرکشی و دیدار نزدیک با آنها را در برنامه مدیران قرار داده ایم.

استاندار همدان از کمیته امداد به عنوان یکی از برجسته ترین نکات ارزشی در نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: این کمیته نشات گرفته از روح بنیانگذار انقلاب اسلامی است که توجه ویژه به نیازمندان و مستضعفان دارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت توجه جدی به معیشت قشر نیازمند دارد، گفت: دولت طی ۶ سال اخیر به جهت بودجه و اعتبار با وجود تنگناها، در رونق اشتغال و مسکن اقدام های اساسی داشته است و شاهد اثربخشی آن در جامعه بوده ایم.

استاندار همدان یادآور شد: آمادگی داریم در اعتبارات امسال و سال آتی استان در حوزه مسکن کمک های ویژه ای برای قشر زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.