سردار بخشعلی کامرانی صالح روز سه‌شنبه در دوازدهمین دوره جشنواره جوان سرباز حضرت ‌علی‌اکبر (ع) و مراسم تجلیل از سرباران فعال و نخبه فرهنگی در سالن انقلاب نیروی انتظامی همدان، اظهار داشت: امروز شبکه‌های اجتماعی، عملیات روانی و جنگ اقتصادی به عنوان خط مقدم است و نیروی انتظامی در سطوح مختلف این خط مقدم ها نقش آفرینی می‌کند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه فضاها و شبکه‌های مجازی در راستای تخریب اذهان و فرهنگ ما تلاش می‌کنند، افزود: از شبکه های اجتماعی باید استفاده شود اما از سوی دیگر باید مراقب آسیب های آن نیز بود.

سردار کامرانی صالح با بیان فعالیت های صورت گرفته در حوزه مبارزه با قاچاق کالا تاکیدکرد: دشمنان با قاچاق کالا جنگ اقتصادی راه انداختند اما سربازان این کشور در خط مقدم مبارزه با این پدیده نامبارک قرار گرفتند.

وی بیان کرد: اجرای ماموریت‌های ناجا به ویژه در زمینه برخورد با پدیده قاچاق کالا و مبارزه با مواد مخدر مستلزم همراهی مردم و مجاهدت و تفکر انقلابی کارکنان نیروی انتظامی و تلاش شبانه روزی آنها برای برقراری امنیت و آرامش است.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: امروز آسیب های اجتماعی از معضلات اساسی جامعه است و معضل بزرگ دیگر مواد مخدر بوده که دشمن قصد دارد از این طریق به هویت جوانان آسیب بزند.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون حدود پنج تن موادمخدر در همدان کشف شده اظهار داشت: آسیب زدن به جوانان در صدر اهداف دشمن قرار دارد بنابراین مواد مخدر را با عناوین زیبا و فریبنده از جمله «گل» وارد می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.