علی فتحی روز یکشنبه در جلسه اعضای شورای شهر همدان که با حضور شهردار برگزار شد، اظهار داشت: این در حالی است که قرارداد آنها بهمن سال گذشته بسته شده و ماهانه کمتر از یک میلیون و ۳۰۰ تومان دریافتی دارند و همین مقدار نیز به موقع پرداخت نمی شود.

وی بیان کرد: از شهردار همدان می خواهیم با توجه به سهمیه بندی شدن بنزین، طرح حمایتی را برای خودروهای آژانس فعال در شهرداری و شورای شهر اختصاص دهد.

شهردار همدان نیز در پاسخ به سخنان این عضو شورای شهر گفت: برخی از پاکبانان ۲ ماه حقوق دریافت نکرده اند اما طرف قرارداد آنها شرکت های پیمانکاری هستند.

عباس صوفی افزود: تاکید ما پرداخت حقوق پاکبانان در کمترین بازه زمانی است که پیمانکاران باید توجه داشته باشند اما همواره با ضعف در این حوزه مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: با این حال شهرداری همدان در پرداخت بن خرید به نیروهای خدماتی و شرکتی نیز اقدام کرده است که پیش از این در شهرداری انجام نشده بود.

صوفی با تاکید بر اینکه قبول می کنیم حقوق نیروهای شرکتی کم است، گفت: به هر حال تابع قوانین دولتی هستیم و افزایش حقوق را همه ساله دولت تعیین می کند اما با اختیاراتی که داشته ایم حتی در برخی حوزه ها تا ۳۵ درصد افزایش حقوق نیز داشته ایم.

شهردار همدان در پاسخ به رییس شورای اسلامی شهر همدان مبنی بر نوع فعالیت خودروهای شهرداری از سوی مدیران شهری گفت: مدیران شهرداری حق دارند که از خودرو برای انجام کارهای روزمره شهرداری استفاده کنند.

وی اضافه کرد: برخی از مدیران با خودروهای شهرداری و عده ای نیز از آژانس های طرف قرارداد با شهرداری استفاده می کنند.

صوفی از شورای شهر درخواست کرد تا نشست با مدیران شهرداری به غیر ساعات اداری موکول شود.

وی افزود: مدیران شهرداری در طول ساعات اداری باید به امور مردم رسیدگی کنند و حضور آنها در نشست شورای شهر باعث زمین ماندن کار مردم می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.