محمد مهدی گمار در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر همدان اظهار داشت: روستای سولان با وجود اینکه در فاصله کمتر از ۱۰ کیلومتری شهر همدان قرار دارد اما از نعمت آب آشامیدنی بی بهره است.

سخنران پیش از خطبه نماز جمعه همدان اضافه کرد: آب این روستا روزی نیم ساعت در صبح و نیم ساعت در عصر باز می شود که کیفیت آن هم برای آشامیدن مناسب نیست.

گمار اضافه کرد: از حدود پنج سال پیش وعده پیگیری این مشکل توسط مسئولان و نمایندگان داده شده اما تاکنون چاره عملی برای رفع این دغدغه اندیشیده نشده است.

وی بیان کرد: ساکنان این روستا برای تامین آب آشامیدنی باید هر روز کوهپیمایی کنند یا به شهر و روستاهای مجاور برای رفع دغدغه آب مراجعه کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان گفت: چندین نوبت نمایندگان و مسوولانی تنها با نزدیک شدن به انتخابات در این روستا حضور یافته و برای جلب اعتماد آنها وعده رفع مشکل را می دهند اما پس از انتخابات همچنان مشکل بر قوت خود باقی است.

گمار با بیان اینکه این روستا ۱۹ شهید تقدیم انقلاب کرده است تاکید کرد: آب و فاضلاب روستایی همدان باید نسبت به رفع نشدن مشکل آب آشامیدنی اهالی روستای سولان پاسخگو باشد چراکه آب یک نیاز اساسی و بنیادی برای هر خانواده و منطقه است.

وی مطالبه گری را اولویت اصلی دانشجویان دانست و گفت: با پیگیری بسیج دانشجویی پیام نور همدان مشکل رودخانه خضر با اختصاص ۲.۵ میلیارد تومان رفع شد و همچنین پیگیر مشکلات ساکنان منطقه زمین شهری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.