حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: اگر حرکت و جنبش دانشجویی خارج از این مقوله باشد، حرکت نفوذی است و قصد سوء استفاده دارند.

وی با تبریک فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو و شهادت سه تن از دانشجویان در دانشگاه تهران در سال ۱۳۳۲ افزود: دانشجویان مومن و پیرو خط امام خمینی(ره) و ولایت فقیه و دانشجویانی که ندای مُصلحیت را در دست گرفته‌اند، باید مراقب باشند که پرچم عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی را از دست آنها نگیرند.

امام جمعه ملایر با اشاره به ناآارمی‌های اخیر و سوء استفاده دشمن در آستانه فرا رسیدن ۱۶ آذر تاکید کرد: دانشجویان باید مراقب باشند دشمنان از موضع و جایگاه رفیع آنان سوء استفاده نکنند.

حجت الاسلام برقراری همچنین به فرآیند نام‌نویسی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: شاهد حضور و استقبال خوب داوطلبان در این دوره از انتخابات هستیم و امیدواریم با این حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات فتنه دشمن را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم همیشه در تمامی عرصه‌ها تعیین کننده بوده است گفت: در انتخابات پیش رو نیز حضور آگاهانه و با بصیرت مردم می‌تواند بارقه امیدی را در آینده نظام اسلامی ایجاد کند.

خطیب جمعه ملایر خطاب به مردم تاکید کرد: اگر می‌خواهید شهد شیرین انتخاب را بچشید و میوه سالم انتخاب را بچینید، بر اساس حب و بغض و تعلقات خاطر به کسی رای ندهید و به وعده و وعیدهای داوطلبان توجه نکنید، بلکه کلان نگر باشید.

حجت الاسلام برقراری گفت: به کسی رای بدهید که دغدغه شما را داشته باشد و از جنس مردم باشد و نماینده‌ای انتخاب کنید که تمام هدفش در خدمتگزاری باشد.

وی خاطرنشان کرد: نماینده مجلس اگر اهل مقاومت در برابر دشمن باشد، می‌تواند اقتصاد مقاومتی را از دولت بازخواست کند و بتواند خدمتگزاری برای مردم در تراز جمهوری اسلامی باشد.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه مجلس باید همیشه در راس امور و قوی باشد ادامه داد: نماینده مجلس باید دارای شاخصه‌های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب باشد و در راس امور بودن خود را همواره حفظ کند.

حجت الاسلام برقراری همچنین به ناآرامی‌های اخیر اشاره و اظهار داشت: به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، حضور مردم و حرکت به موقع نیروهای امنیتی و انتظامی آشوبگران در ۴۸ ساعت میدان را خالی کردند.

وی تاکید کرد: هم اکنون دشمن از طریق فضای مجازی وارد شده و می‌خواهد مطالبه‌گری مردم را به سمت آشوب و اغتشاش هدایت کند که باید مراقب باشیم توسط این اشرار آب به آسیاب دشمن نریزیم.

وی همچنین درگذشت جوان بسیجی و جهادگر ملایری «حسین علیمرادی» را تسلیت گفت و افزود: وی با ۱۹ سال سن جزو نخبگان تهران و ملایری بود که با راه اندازی موسسه «دست یاری» به یاری مردم بلوچستان رفت و ساخت ۲۳ مدرسه را در دستور کار داشت.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: وی در آئینی باشکوه در قطعه نام آوران بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد و امروز به وجود چنین جوانانی با چنین روحیه‌ای در بین مسئولان و برای حل مشکلات مردم نیاز داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.