سرهنگ رضا زارعی روز سه‌شنبه در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که شخصی با یک دستگاه ولوو اقدام به قاچاق قند در پوشش مواد خوراکی ویفر و کیک می‌کند، بررسی موضوع به صورت مشترک در دستور کار پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و با همکاری ماموران مستقر در گمرک کرمانشاه، کامیون یادشده شناسایی و در بازرسی از آن بیش از هشت تن قند قاچاق در پوشش کیک و ویفر قبل از خروج از مرز کشف شد.

سارقان ثاثیه ۱۰ منزل مسکونی

رییس پلیس آگاهی استان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر همدان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ زارعی افزود: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد، سارقان در اوایل شب به خصوص روزهای پایانی هفته با ورود از طریق بالکن یا پنجره های دو جداره یا تخریب قفل دربهای ورودی اقدام به سرقت طلا، ارز، وجوه نقد و دیگر اموال کم حجم و با ارزش کردند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی همچنین بررسی دوربین های مدار بسته و به دست آوردن تصویر سه جوان خودروی آن ها توقیف شد که در مصاحبه اولیه اظهارات ضد و نقیضی داشتند.

رییس پلیس آگاهی همدان اضافه کرد: با هوشیاری ماموران و در بازرسی بدنی از متهمان، یک عدد پیچ گوشتی بلند جهت باز کردن درب کشف و هر سه متهم پس از اخذ دستور قضائی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سرهنگ زارعی اظهار داشت: متهمان که غیر بومی بودند، در تحقیقات فنی به ۱۰ فقره سرقت منزل در شهر همدان اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف سویای قاچاق در رزن

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی رزن حین کنترل خودروهای عبوری در مسیرهای ارتباطی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون،  ۲۵ تن سویای قاچاق و بدون مجوز را کشف کردند که یک متهم در این خصوص دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

وی ارزش این محموله کشف شده ۳۰۰ میلیون تومان برآورد کرد، اضافه کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دستگیری سارقان گلخانه در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در پی شکایت مالک یک گل فروشی مبنی بر سرقت تعداد زیادی از گلهای زینتی توسط سارقان ناشناس، شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۱ شکریه قرار گرفت.

سرهنگ جمشید باقری افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد، سارقان در نیمه های شب وارد گلخانه شده و تعداد زیادی از گل ها و گلدان های با ارزش را سرقت و بخشی از گلخانه را نیز تخریب کرده اند.

وی بیان کرد: با اقدامات پلیسی و بررسی دوربین های مدار بسته مسیرها و خیابان های اطراف تصویر یک دستگاه وانت مزدا همزمان با این سرقت به دست آمد که در حال جابجایی تعدادی زیادی گل و گلدان بود.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: با به دست آمدن شماره پلاک خودرو، مالک آن شناسایی و با دستور قضائی بازداشت شد.

سرهنگ باقری افزود: متهم که یک مرد ۲۸ ساله است در مواجه با مستندات پلیس، به سرقت این گلخانه با همدستی ۲ فرد دیگر اعتراف کرد و با رهنمایی متهم، همدستان وی نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از منزل متهمان، ۲۲۰ عدد انواع گل زینتی و ۱۹۲ عدد انواع گلدان کشف و در ادامه مشخص شد متهمان در سرقت های متعدد دیگری نیز دست داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: همچنین ۱۴ هزار نخ سیگار، ۳۱۵ عدد فندک تزئینی، هشت دستگاه انواع گوشی موبایل، سه گالن روغن خودرو، دو دستگاه ماشین ریش تراش، انواع آچارآلات، یک دستگاه دوربین مدار بسته، انواع لامپ، پنج عدد باند پخش صوت، ۲۰ عدد انگشتر نقره، ترازوی دیجیتال و بلندگوی دستی همگی مشکوک به سرقت و نیز ۱۱۵ گرم ماده مخدر "گل" کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: تاکنون ۱۵ نفر از مالباختگان به کلانتری مراجعه و شکایت خود را از این سارقان اعلام کرده اند و هر سه متهم با دستور قضائی برای بررسی تخصصی جرایم به اداره مبارزه سرقت پلیس آگاهی منتقل شدند.

دستگیری حفاران عتیقه، در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه سه نفر در حاشیه یکی از روستاهای تابعه خالی از سکنه، در حال حفاری به منظور کشف عتیقه و آثار باستانی هستند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش پیرسلمان شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ افشین یاری افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع، تیمی از ماموران به محل اعزام و متهمان را با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵  در محل و در حال حفاری مشاهده کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از محل، یک دستگاه فلزیاب و یک دستگاه موتور برق و وسایل متفرقه حفاری کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف کالای قاچاق در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی جنت آباد ، روز گذشته با استقرار ایست و بازرسی مقطعی در محور کنگاور به اسدآباد ، به یک دستگاه خودرو سواری پراید۱۴۱ مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ یاری افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، چهار دستگاه تلویزیون ۵۵ اینچ خارجی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیون تومان را کشف کرده و یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف سه کیلوگرم گل در رزن

فرمانده انتظامی رزن گفت: در راستای برخورد قاطعانه با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر ، ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان رزن با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از عاملان تهیه و توزیع  مواد مخدر را شناسایی کردند.

سرهنگ علی زنگنه افزود: متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی، سه کیلوگرم گل کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.