به گزارش ایرنا جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور در قالب بیستمین سفر استانی با استقبال استاندار و سایر مسئولان وارد همدان شد.

در جریان بیستمین سفر استانی معاون سیاسی وزیر کشور که به میزبانی همدان برگزار شد، علاوه بر تجدید میثاق با شهدای این استان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، برگزاری جلسه ستاد انتخابات، نشست ویژه با دبیران احزاب استان، نشست هم‌اندیشی با معتمدان، برگزیدگان و نمایندگان گروه‌ها و اقشار استان نیز در برنامه قرار گرفته است.

سفر استانی جمال عرف از دیدار با حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان آغاز شده و با تجدید میثاق با شهدای والامقام استان همدان، برگزاری جلسه ستاد انتخابات استان با رویکرد ارزیابی میزان آمادگی و توانمندی ستاد انتخابات و دیدار و هم‌اندیشی با جمع زیادی از معتمدان و نمایندگان اقشار مختلف مردم استان همدان برگزار می‌شود.

همچنین نشست ویژه مدیرکل سیاسی وزارت کشور با نمایندگان و اعضای احزاب و گروه‌های سیاسی استان همدان نیز در جریان این سفر برگزار می‌شود.

معاون سیاسی وزیر کشور را در این سفر، حمید ملانوری مدیرکل سیاسی وزارت کشور و زیوری مشاور معاونت سیاسی در امور سیاسی همراهی می‌کنند.

سفرهای استانی معاون سیاسی وزیر کشور با هدف ارزیابی و بررسی میزان آمادگی و توانمندی ستاد انتخابات استان و همچنین هم‌اندیشی با معتمدان و نمایندگان احزاب، گروه‌ها و اقشار مختلف استان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.