مصطفی آزادبخت عصر چهارشنبه در یادواره ۹ شهید خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش در شهرستان ملایر اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا نشان می‌دهد که مردم و مسئولان ما پای‌بند به خون شهدا هستند و ذره‌ای از آرمان‌های آنها کوتاهی نمی‌کنند.

وی خانواده‌های شهدا را صاحبان اصلی انقلاب دانست و ادامه داد: نیروهای مقتدر ارتش، سپاه و بسیج امروز رهروان راستین شهدا هستند و با تاسی از راه شهدا به موفقیت‌های بزرگ در مقابل دشمنان دست پیدا می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه با پیروی از رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب و حرکت در مسیر شهدا در اوج اقتدار هستیم افزود: به هر گوشه از نظام مقدس جمهوری اسلامی که نگاه می‌کنیم، نقش شهدا برجسته است.

آزادبخت اظهار داشت: دشمن باید بداند که آزموده را دوباره آزمودن خطا است و امروز سدهای منسجمی از یادگاران و روهروان شهدا شکل گرفته که اگر دشمن دست از پا خطا کند، با جواب دندان‌شکنی مواجه می‌شود.

وی بر لزوم خواندن وصیت‌نامه شهدا و عمل به آن تاکید کرد و گفت: هم اکنون ایران اسلامی در اوج اقتدار است و در عرصه‌های نظامی برگ برنده در دستان ما است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان سقوط پهپاد آمریکایی را نشانه توانمندی و اقتدار ایران دانست و افزود: دشمن در این زمینه نتوانست هیچ عکس‌العملی نشان دهد.

آزادبخت با تاکید بر اینکه امت حزب الله باید قدردان خون شهدا باشد بیان کرد: شهیدان و خانواده‌های معظم شهدا در استان همدان جایگاه بی‌بدیلی دارند.

وی ادامه داد: اگرچه امروز شهدا در بین ما نیستند، اما رهروان و یادگاران شهدا حضور دارند و این افتخار بزرگی است.

آزادبخت ضمن تقدیر از برگزاری این یادواره باشکوه و در شان و شوکت شهدای شهرستان ملایر گفت: مردم و مسئولان ملایر در برگزاری این یادواره سنگ تمام گذاشتند و این مایه امیدواری و افتخار است.

یادواره شهدای خلبان و ارتش در شهرستان ملایر

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز با اشاره به آغاز به کار ستاد یادواره شهدای خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش در این شهرستان از تیر امسال گفت: با همکاری و همراهی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و روحانیان از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان در این مدت بازدید و سرکشی شد.

قدرت الله ولدی روایتگری در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و هیات‌های ورزشی، برگزاری مسابقه کتابخوانی از زندگی‌نامه شهید صیاد شیرازی، شهید بابایی، شهدای خلبان و ارتش را در این شهرستان از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی با عنوان «دل‌نوشته‌ای به شهید» ادامه داد: در این مدت ۷۲۰ نفر در مسابقات کتابخوانی شرکت کردند.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: کسب موفقیت‌های بزرگی برای ملایر همچون شهر جهانی انگور و شهر ملی منبت به برکت خون شهدا است.

ولدی ادامه داد: اگر امروز در اوج امنیت و آرامش یادواره شهدا برگزار می‌کنیم و در جمع یادگاران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستیم، به برکت خون شهدا است و هر چه داریم از شهدا و خانواده‌های معظم آنان است.

وی گفت: در شرایط کنونی که دشمن در مسیر انقلاب و نظام اسلامی سنگ‌اندازی می کند، با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و حرکت در مسیر شهدا، به طور قطع از این گردنه سخت نیز با موفقیت عبور می‌کنیم.

شهرستان ملایر یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.