عضو هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی شامگاه پنجشنبه در آیین آغاز به کار این حزب ابراز امیدواری کرد: راه اندازی دفتر این حزب در همدان زمینه‌ای برای تعمیق دموکراسی و تثبیت آرای مردم باشد.

علی یعقوبی با یادآوری واقعه کربلا بیان کرد: علت به شهادت رساندن امام حسین(ع) و یاران و باوفای او  جهل، نادانی و ناآگاهی مردم  بود در حالیکه اگر مردم آگاه و نسبت به سرنوشت خود حساس بودند این مساله رخ نمی داد. 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از تاریخ عبرت گرفت اظهار داشت: عامل هر رویدادی که منجر به انحراف یک نهضت از مسیر اصلی شده، نادانی و جهل مردم بوده است.

وی مثال زد: با بررسی مشروطه و کودتای ۲۸ مرداد مشخص می شود که ۹۰ درصد مردم نسبت به این موضوع حساس نبودند همچنین اختلاف بین سران یک نهضت عامل بروز این وقایع بود.

عضو هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی ادامه داد: وظیفه اصلی احزاب، تریبون داران و رسانه ها آگاه کردن مردم، بیان حقایق و ایجاد وحدت با همه سختی ها است.

اصلاح طلبان خودزنی نکنند

این فعال سیاسی گفت: اصلاح طلبان را به اندازه کافی از بیرون می زنند لااقل با توجه به نزدیک شدن به انتخابات خودزنی نکنیم.

یعقوبی با بیان اینکه مخالف نقد نیستیم ولی تخریب نباید صورت گیرد افزود: برخی از اصلاح طلبان نیز اقدام به تخریب هم حزبی های خود می کنند در حالیکه باید به وحدت برسیم.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات هر اتفاقی که در جهت اصلاح رخ دهد در این مملکت از مجلس و صندوق های رای می گذرد بنابراین تحریم صندوق های رای یعنی تحریم مردم، بی انگیزه کردن آنها برای شرکت در انتخابات و بی تفاوتی به سرنوشت مردم است.

این فعال سیاسی اضافه کرد: اگر مجلس شورای اسلامی مجلسی درست باشد خیلی از مسایل و مشکلات موجود حل می شود.

وی گفت: در این انتخابات همه گروه ها و شخصیت های سیاسی وظایف و مسئولیت هایی دارند تا از انتخابات که حق ما است دفاع کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.