سردار بخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: شب گذشته ماموران یگان امداد حین گشت در حوزه استحفاظی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در حال تخلیه بار بود مشکوک شدند.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد، صندوق مجاور اتوبوس مملو از کالاهای قاچاق است که ماموران نسبت به توقیف اموال و بازداشت راننده اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در بازرسی از این اتوبوس، ۲۷۰ قلم کالا شامل لاستیک و لوازم یدکی خودروهای سنگین، لوازم برقی آشپرخانه و پوشاک قاچاق که از یکی از استان های غربی بارگیری شده بود، کشف شد.

وی اظهار داشت: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۲ هزار نفر از افراد فعال در امر کالای قاچاق نیمه نخست امسال دستگیر و خودروی آنها توقیف شده که نتیجه آن تشکیل ۱۱۰ پرونده قاچاق بالای یک میلیارد و ۲۰ پرونده بالای پنج میلیارد ریال است.

ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در ۶ ماهه سالجاری یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش دارد.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.