فیلم سینمایی "مسخره باز" نخستین ساخته همایون غنی زاده است که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اکران خود را پشت سر گذاشت و توانست به عنوان یکی از بدیع‌ترین آثار سال جاری سینما شناخته شود.

علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، رضا کیانیان بازیگر صاحب سبک و همچنین بابک حمیدیان و صابر ابر سه نسلی هستند که در مسخره باز همبازی شده‌اند.

در خلاصه‌ داستان مسخره باز آمده است:

تو پرورشگاه صدام می کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم، "دانش" شیفته سینما و عاشق هما هنرپیشه محبوب شهر است و کاظم خان شیفته کازابلانکا و جواز کسبش است.

شاپور شیفته تن ماهی و مصفای ممنوع التصویر؛ شهر هم پر از گدا شده و منتظر زلزله قریب الوقوعی است. هر چند وقت یکبار هم جنازه زنی با سر تراشیده کنار ساحل پیدا می شود؛ به قول بازپرس کیانی: اوضاع خیته!

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز گفت: "مسخره باز" از امروز در سینما قدس برای دوستداران هنر هفتم روی پرده می رود. 

سعید شرفی خاطرنشان کرد: این فیلم تجربه‌ای تازه در سینمای ایران است و مخاطب برای تماشای آن باید کمی به تئاتر و البته سینمای فانتزی فرانسه و غرب تسلط داشته باشد.

هم اینک فیلم های سال دوم دانشکده من، کروکودیل و شاه کش در سینما قدس و رد خون، ایکس لارج، درخونگاه و ایده اصلی در سینما فلسطین اکران می شود. 

۷۵۲۷/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.