نزدیک به یکصد تماشاگر از این بازی دیدن کردند و سکوت مطلق در ورزشگاه جاری بود.

پس از گل دوم افغانستان توسط محمد جان بشیری، او قصد بردن توپ به وسط زمین و سرعت دادن به شروع مجدد بازی را داشت که با بازیکنان مالدیو در داخل دروازه این تیم درگیر شد و داور به این درگیری واکنش نشان داد.

همایون امین ذخیره طلایی افغانستان در دقیقه ۵۲ قفل دروازه ها را شکست.

در دقیقه ۶۰ با وجود مصدوم شدن بازیکن افغانستان، تیم مالدیو نسبت به او بی تفاوت بود و بازی را ادامه داد که در نهایت داور مسابقه را متوقف کرد.

این مسابقه به صورت مستقیم از شبکه استانی همدان و نیز سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا پخش شد.

کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان این بازی را تا پایان از نزدیک به نظاره نشست اما خبری از کادر فنی فلسطین در ورزشگاه نبود.

اندک هواداران تیم افغانستان با در دست داشتن پرچم کشور خود در ورزشگاه حضور داشتند و ناظران ویژه ای اف سی از تلویزیون مخصوص نظاره گر این بازی بودند.

در کادر فنی تیم مالدیو یک زن مربی بدنسازی این تیم بود و در گوشه ای از زمین به گرم کردن بازیکنان ذخیره پرداخت.

خبرنگاران حاضر در ورزشگاه از اطلاع رسانی ضعیف بازی ها انتقاد کردند.

امروز مهدی تاج با اعضای تیم ملی نوجوانان نشستی داشت که تنها سایت رسمی فدراسیون اقدام به انتشار خبر کرد و رسانه ها از حضور رئیس فدراسیون اطلاع نداشتند.

همچنین برنامه های فرهنگی ملی پوشان کشورمان نیز اطلاع رسانی نشده است. راساس اعلام غلامرضا چایانی مسئول فرهنگی مسابقات نوجوانان آسیا در همدان قرار است امشب امیر خجسته رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در هتل محل اقامت فلسطینی ها و ملی پوشان کشورمان حضور یابد.دقیقه ۷۵ نیمه دوم ، داور بازی را برای نوشیدن آب بازیکنان ۲ تیم متوقف کرد.

علیرضا نایبی بازیکن افغانستان در دقیقه ۸۱ به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.

محمدحیان حسن بازیکن مالدیو نیز در دقیقه ۸۸ با آسیب دیدگی ناگهانی با برانکارد از بازی خارج شد و بازیکنی دیگر جای او را گرفت.

محمد نظام سرمربی تیم مالدیو از حضور کم تعداد خبرنگاران در نشست خبری تیم کشورش انتقاد کرد و گفت: نباید بین تیم میزبان و سایر کشورهای این گروه تبعیض قایل شوند.

این بازی سه بر صفر به سود افغانستان به پایان رسید.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.