حجت‌الاسلام احد آزادیخواه روز پنجشنبه در جلسه اعضای شورای اداری شهرستان ملایر در بخش سامن اظهار داشت: برای احداث پنج مجتمع آبرسانی ملایر از ردیف اعتبارات ملی بودجه ای اختصاص یافت و حدود ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این مجتمع‌ها پیش‌بینی شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این شهرستان طی سال‌های گذشته در احداث مجتمع‌های آبرسانی روستایی عقب مانده است و حق آن به خوبی ادا نشده و تنها یک مجتمع آبرسانی فعال دارد. 

وی با بیان اینکه روستاهای بزرگ ملایر با مشکل آب شرب مواجه‌اند افزود: تنها یک مجتمع آبرسانی دهلق در این شهرستان وجود دارد که آن هم با مشکل مواجه است.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس دهم ادامه داد: طبق اولویت عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی علی‌آباد دمق و حسین‌آباد شاملو آغاز شده و مطالعات چهار مجتمع دیگر شامل سد کلان، کریم‌آباد، ینگی‌کند و حسین‌آباد ناظم در دست اقدام است.

وی همچنین خواستار سرعت بخشیدن قطعه دوم چهارخطه محور سامن به بروجرد شد و تاکید کرد: قرار بود امسال ۹ کیلومتر باقیمانده این محور تا قبل از شروع فصل سرما به اتمام برسد که سرعت لازم را در روند اجرایی این طرح نمی‌بینیم.

حجت‌الاسلام آزادیخواه ادامه با بیان اینکه بخش سامن در حوزه راه مرجع توسعه است افزود: ۲ طرح بزرگ چهارخطه محور ملایر- آورزمان- نهاوند با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال و قطعه دوم محور سامن به بروجرد هم اکنون در این بخش در دست اجرا است.

وی بیان کرد: در حوزه آسفالت روستایی طی سه سال گذشته نهضت آسفالت در سطح روستاهای این شهرستان ایجاد شد که بخش سامن در بهسازی روستایی و آسفالت روستایی سهم خوبی داشت.

حجت‌الاسلام آزادیخواه بهره‌برداری از مرحله نخست طرح گردشگری شهر زیرزمینی سامن و گردشگر پذیر شدن این مجموعه را از اولویت‌های مهم برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر امکان اختصاص اعتبار برای این مجموعه وجود ندارد و از اعتبارات شهرستان باید برای تکمیل آن و پیشبرد بخشی از کار استفاده شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح‌های نیمه تمام ورزشی نیز گفت: وزیر ورزش و جوانان در سفر اخیر خود به ملایر قول مساعد برای پیگیری و تکمیل استخر سرپوشیده سامن و ورزشگاه پنج هزار نفری را داد که نیاز به پیگیری‌های مستمر مدیرکل ورزش و جوانان همدان برای تحقق این خواسته دارد.

حجت‌الاسلام آزدیخواه ابراز امیدواری کرد: به‌زودی با حضور وزیر ورزش و جوانان مرحله نخست ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر به بهره‌برداری برسد.

وی امیدبخشی به مردم، خدمتگزاری صادقانه و حل مشکلات مردم را از اولویت‌های مهم مدیران عنوان و بیان کرد: در حال حاضر با حضور فرماندار جدید ملایر شرایط برای توسعه این شهرستان ایده‌آل است و برگزاری جلسه‌های متعدد در روستاها و بخش‌ها، کاری پیش برنده و موجب آگاهی مردم از خدمات دولت و نظام است.

۷۵۲۸/۲۰۹۰ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.