مصطفی آزادبخت روز چهارشنبه در نشست اعضای ستاد صیانت حقوق شهروندی همدان همکاری ادارات با بازرسان ستاد صیانت حقوق شهروندی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تلاش این مجموعه و همکاری مدیران دستگاه‌ها  و نهادها سبب به دست آمدن اطلاعاتی از وضعیت حقوق شهروندی در استان شد.

وی اضافه کرد: این اطلاعات نباید بایگانی شود بلکه از آنها باید برای تقویت فعالیت های موثر و مثبت صورت گرفته و رفع کاستی‌ها و ضعف‌ها استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: یکی از نکات ضعیف دستگاه ها، مکتوب نکردن فعالیت‌ها است در حالیکه باید نسبت به مستندسازی اقدام های صورت گرفته تلاش کرد.

آزادبخت بیان کرد: ستاد صیانت در فرایند کار باید اطلاع رسانی مکتوب و شفاهی به مسئولان از جمله استاندار، امام جمعه و نمایندگان همدان در مجلس خبرگان رهبری داشته باشند چرا که این مسئولان همواره دغدغه دین، فرهنگ و احیای امر به معروف و نهی از منکر دارند. 

وی اضافه کرد: بازرسی جایگاه ویژه ای در دین مبین اسلام و تشکیلات اداری دارد بنابراین در گام نخست باید یک بازرس خود ساخته باشد و اخلاص و نیت خدایی را فراموش نکند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: بازرسان باید دارای شرح وطایف شفاف باشند و محورهای بازرسی برای آنها به صورت دقیق و شفاف، مشخص باشد.

آزادبخت با بیان اینکه تشویق در جمع و تذکر باید در خفا صورت گیرد خواستار تجلیل از دستگاه ها و مسئولان برتر در زمینه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب شد.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.