قدرت الله ولدی روز شنبه در هفتمین نشست شورای اداری شهرستان ملایر اظهار داشت: بیش از ۴۰ برنامه شاخص و راهبردی برای ملایر در این سند پیش بینی و اعتبارات مورد نیاز تعیین شده است که در زمان مقرر باید جذب شود.

وی جذب اعتبارات مورد نیاز برای اجرایی کردن طرح ها و برنامه های مطرح در سند توسعه را وظیفه مهم مدیران عنوان کرد و افزود: سند توسعه نقشه راه و برنامه عملیاتی برای حرکت رو به جلو است.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان باید در راستای تحقق این سند گام بردارند و هر جایی نیاز به کمک بود، ما دریغ نمی کنیم.

ولدی اهتمام بیشتر مدیران در راستای اجرای سیاست های دولت را یک ضرورت برشمرد و خواستار تلاش مدیران برای جذب تسهیلات ارزان قیمت و کمک های بلاعوض دولت برای بازسازی و ترمیم واحدهای تخریب شده در بهار امسال شد.

وی گفت: توسعه ساخت و سازها در سطح شهر و روستا به ویژه مناطق محروم و کمک به خانواده های بی بضاعت و نیازمند برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از سیل، نشان از این دارد که توجه به محرومیت در سرلوحه کاری شهرستان قرار دارد.

معاون استاندار همدان ضمن تقدیر از تلاش دستگاه های حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: با توجه به شکل گیری مثلث دولت، مردم و سمن ها برای اجرای فعالیت های اجتماعی در جامعه، تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان نیز باید در این زمینه پای کار باشند.

ولدی با اشاره به اختصاص کمک های خوب دولت به دستگاه های حمایتی تاکید کرد: بر اساس مصوبه اقتصاد مقاومتی چنانچه این تسهیلات توسط دستگاه های حمایتی جذب نشود، در اختیار دیگر دستگاه ها قرار می گیرد، در حالیکه خواسته ما این نیست.

وی از دستگاه های حمایتی درخواست کرد: نسبت به جذب سریع این تسهیلات ارزان قیمت تلاش و اهتمام بیشتری داشته باشند تا مردم و خانواده های زیر پوشش این نهادها بتوانند از ثمره های این تسهیلات که دولت مهیا کرده، بهره مند شوند.

فرماندار ویژه ملایر همچنین تولیدکنندگان و بخش خصوصی را در خط مقدم عرصه اقتصادی دانست و از مدیران بانک ها خواستار کمک و همراهی بیشتر به بخش خصوصی شد.

ولدی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی احداث ایستگاه لرزه نگاری جنوب استان برای نخستین بار در شهرستان ملایر آغاز شد که بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش بینی شده است.

وی همچنین به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند اشاره و بیان کرد: بر اساس چهار شعار گام دوم انقلاب، قانون مداری، بی طرفی کامل و انسجام ملی باید حرکت کنیم و با تلاش برای اجرای انتخاباتی سالم با رعایت قانون و مقررات شاهد حضور حداکثری مردم در این عرصه باشیم.

امام جمعه ملایر نیز مسئولیت داشتن در نظام جمهوری اسلامی را یک امانت دانست و افزود: مدیران باید امانت دار خوبی برای نظام باشند و تحت تاثیر تمجیدها، تخریب ها و افکار عمومی قرار نگیرند.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری ساده زیستی و بی تکلفی را از ویژگی های بارز مدیران برشمرد و گفت: مدیران باید همانند مردم عادی زندگی کنند و شرایط طبقه های پایین جامعه را درک کنند.

وی با بیان اینکه منافقان به فکر دو قطبی کردن کشور هستند خاطرنشان کرد: عده ای در کشور مذاکره با آمریکا را زمزمه می کنند؛ این خوابی است که هرگز تعبیر نمی شود.

امام جمعه ملایر با اشاره به راهبرد گام دوم انقلاب افزود: در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب صاحب رهبری باتقوا، مدیر، مدبر، شجاع و آینده نگر هستیم که ملت ایران همواره تابع ایشان بوده اند و با رهنمودهای معظم له موفقیت های بزرگی را کسب کرده ایم.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه باید حافظ ارزش های نظام و انقلاب باشیم ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و دشمن در حضیض ذلت است.

وی با اشاره با فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: هر کدام از ما باید عامر به معروف و ناهی از منکر باشیم.

امام جمعه ملایر حجاب را نماد دین دانست و گفت: عده ای بی حجابی را نشانه تمدن جامعه می دانند، در حالیکه این امر با دین و انقلاب ما مغایرت دارد.

حجت الاسلام برقراری همچنین از رعایت نکردن شئونات اسلامی در مجالس عروسی و به درازا کشیدن این مراسم ها تا پاسی از شب گلایه کرد و خواستار مدیریت دسته های عزاداری و هیات ها در مراسم عزای امام حسین(ع) و ایام محرم شد.

در سند راهبردی توسعه شهرستان ملایر تا سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰ هزار شغل ایجاد و ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام می شود.

۷۵۲۸/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.