در حالیکه لیگ فوتبال بزرگسالان محلات با شرکت ۵۰ تیم از سه هفته قبل در زمین های خاکی شهر همدان آغاز شده بود، به دلیل نبود آمبولانس، عوامل انتظامی، پزشکیار و کمک های اولیه تعطیل شد.

برگزارکنندگان این رقابت ها با وجود مکاتبه با مسئولان و رسانه ای کردن مشکلات، به نتیجه ای نرسیدند و بر این اساس لیگ محلات این شهر در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان تعطیل شده است.

رئیس کمیته ورزش محلات همدان در این باره گفت: هفته گذشته با مصدومیت شدید یکی از بازیکنان و انتقال وی به بیمارستان مواجه شدیم و نمی توانیم در نبود امکانات لازم با جان سه هزار فوتبالیست محلات بازی کنیم.

سعید پناه آبادی افزود: به هر حال مسابقات در زمین های خاکی و به لحاظ امکاناتی در سطح غیراستاندارد برگزار می شود و امکان وقوع هر حادثه ای وجود دارد.

وی بیان کرد: انتظار داریم مسئولان ورزش همدان و در راس آن سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری که متولی اجرا است، نسبت به در اختیار قرارگرفتن امکانات مناسب ایمنی برای ادامه برگزاری مسابقات فوتبال محلات همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس کمیته ورزش محلات همدان خاطرنشان کرد: مسابقات فوتبال محلات این شهر با استقبال کم نظیر تیم های محله ای مواجه است اما به دلیل نبود امکانات لازم، به ناچار از ثبت نام بیش از ظرفیت جلوگیری شد.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.