مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان با اشاره به اینکه خبرنگاران و رسانه ملی، حقیقت عالم واقع را نشان می دهند، گفت: خبرنگاران به عنوان طلیعه‌داران جبهه آگاهی چشم بینا و حقیقت‌بین و زبان گویا هستند.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، مهدی دهقان نیری ظهر جمعه در سخنان پیش از خطبه‌ نماز جمعه شهر همدان، با اشاره به جایگاه مهم خبرنگاران در جامعه بیان کرد: همه انسانها با هر مذهب و دینی با واقعیت ارتباط دارند اما این تعریف در نگاه مسلمانان که خبرنگاران ما نیز از آن وام گرفته‌اند، متفاوت است.

وی ادامه داد: شیعیان پس از خداوند و اهل بیت(ع) واقعیت را از قرآن کریم یاد گرفته‌اند و قرآن نیز واقعیت را در دو بخش آفاق و انفس تعریف می کند که شیعیان این دو را با هم می بینند و در نتیجه واقعیت به حقیقت تبدیل می شود.

دهقان نیری با اشاره به اینکه ملت ایران پای انقلاب و اعتقاداتشان ایستاده‌اند، گفت: مردم ما طبق فرموده قرآن به آفاق و انفس با هم و در یک راستا نگاه می کنند و بر همین اساس است که پیشرفت هایی در زمینه سلولهای بنیادی، نظامی و ... را رقم زده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: رسانه ملی با همه محدودیتها، مشکلات و تحریم ها سعی می کند حققیت را به مردم بگوید و در این راه موانع را پشت سر گذاشته و مشکلات را تحمل می کند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان در ادامه با توضیحاتی درباره تقسیم‌بندی شبکه‌های رسانه ملی عنوان کرد: در استان همدان به علت نبود موسیقی و لباس محلی و بومی، شبکه استانی به لهجه و گویش تکیه و تأکید دارد و سعی می کند مخاطب خود را در این زمینه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در شبکه استانی همدان اطلاع‌رسانی در زمینه‌های اقتصادی وجود دارد، اظهار کرد: سعی می کنیم به زندگی عموم مردم وارد شویم و مشکلات و معضلات موجود را مطرح کرده و با مسئولان استان هم راستا بوده و زبان گویای مردم باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.