به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ سردار بخشعلی کامرانی، که بمناسبت روز خبرنگار و در جمع اصحاب رسانه استان سخن می گفت، ضمن تقدیر از تلاش رسانه های استان در پوشش اخبار پلیس در طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: فعالیت های شبانه روزی پلیس استان در برخورد با جرائم مختلف، با پوشش خوب رسانه های استان، می تواند در هوشیاری مردم، پیشگیری و کاهش آمار تخلفات موثر باشد.


وی در ادامه با اشاره به آمار کشفیات پلیس در سالجاری، گفت: در حوزه مواد مخدر از ابتدای امسال بیش از ۱۹۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در استان کشف و بیش از ۳۰۰۰ هزار نفر از معتاد دستگیر و ۳۲ باند نیز متلاشی شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۲ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ صورت گرفته که دراین رابطه، ۱۲ باند سارقان متلاشی و ۹۰۰ نفر سارق دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح، به وقوع ۵۰۰ فقره جرم در حوزه جرائم غیرمجاز و مزاحمت های اینترنتی اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه اقدامات اجتماعی نیز ۲ هزار و ۳۰۰ مورد از پرونده هایی که به این معاونت ارجاع شده با موضوعات خانوادگی، به مصالحه ختم شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه، نزاع های فردی و دسته جمعی احتمال قتل به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: باید در این حوزه فرهنگسازی های لازم صورت بگیرد و آموزش های لازم ارائه شود.

رئیس پلیس استان به تحرکات بعضی از افراد در فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: بعد از شهادت طلبه همدانی با افرادی که در حوزه مجازی قدرتنمایی کرده و با سلاح های شکاری اقدام به ایجاد رعب و وحشت می کردند، برخورد قانونی صورت گرفته و همچنین ۳۴ نفر که در خارج از استان در این موضوع ورود داشتند، شناسایی و به مراجع قضایی استان های محل سکونت شان اعلام شکایت شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1233669
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.