مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان  از انجام بیش از 2 هزار و 200 بازدید کنترل کیفیت از مجاری عرضه و مصرف کنندگان سوخت استان همدان خبرداد.

امین روستایی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهارکرد: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه جاری 2233 بار از مجاری عرضه و مصرف‌کنندگان عمده سوخت استان همدان بازدید شد.  

وی تصریح کرد: این تعداد بازدید از حیث احراز مشخصات شیمیایی سوخت، توسط کارشناسان واحد سرویس های صنعتی و کنترل کیفیت منطقه انجام شده است.

روستایی افزود: این شرکت در راستای رعایت حقوق شهروندان در چهارماهه سال‌جاری 533 بار از مصرف کنندگان عمده سوخت در بخش صنعت و 1623 نوبت از جایگاه‌های عرضه سوخت بازدید کرده است.

وی  خاطرنشان کرد: علاوه بر بازدیدهای اشاره شده، این منطقه با دیگر دستگاه‌های نظارتی 77 بار نیز بازدید مشترک از جایگاه‌های سوخت داشته است. 

مدیر منطقه همدان ضمن ابراز رضایت و خرسندی حاصل از نتیجه این بازدیدها، گفت: در خلال این پایش‌های مکرر  و با تحلیل داده‌ها مغایرت سهمیه تخصیص یافته به مصرف‌کنندگان با میزان نیاز واقعی آنان موجب جلوگیری از هدر رفت فرآورده و صرفه‌جویی نزدیک به 7 میلیون لیتری سوخت شد.

 

وی با تأکید براینکه این بازدیدها در دستور کار شرکت و جزو اولویت‌ها بوده و تا پایان سال به صورت روزانه انجام می‌شود، افزود: منطقه همدان ماهیانه به طور میانگین 450 نوبت سوخت خروجی از نازل تلمبه‌ها در جایگاه‌ها را به لحاظ کیفیت آن مورد آزمایش قرار می‌دهد.

روستایی وی از ثبت یک 1645 درخواست در سامانه تجارت آسان طی 4ماهه امسال خبر داد و گفت: سامانه فوق به صورت 24  ساعته و آنلاین آماده دریافت درخواست‌های سوخت مشتریان است. 

 

وی افزود: پس از ثبت درخواست در سامانه فوق، کارشناسان این منطقه با بررسی دقیق، مطابق با قوانین مصوب نیاز واقعی را مورد سنجش و پس از تأیید دستگاه‌های متولی میزان سوخت لازم را تخصیص خواهند داد.

 

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.