مصطفی آزادبخت عصر روز سه شنبه در آیین تکریم و معرفی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان اظهار داشت: توجه به بانوان و جوانان از سیاست های دولت تدبیر و امید است که به خوبی در استان همدان به مرحله اجرا رسیده است.

وی افزود: بر اساس این سیاست ۳۰ درصد پست های مدیریتی به بانوان اختصاص می یابد که تاکنون در استان همدان هشت زن توانمند به عنوان معاون فرماندار مشغول خدمت هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان انتصاب «بهناز ضرابی زاده» به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را ناشی از توجه ویژه دولت به بانوان و در ادامه سیاست های استاندار همدان دانست.

آزادبخت با اشاره به فراوانی بانوان متخصص و مدیر در همدان گفت: انتخاب فرمانداران شهرستان های استان از بین جامعه زنان را در برنامه داریم.

وی به استفاده از نیروهای جوان و باارزش بومی تاکید کرد و گفت: نیروسوزی در سطح استان کمتر دیده شده اما باید به گونه ای رفتار کنیم تا نهایت بهره را از داشته های خوب استان ببریم.

به گفته وی هم اینک وحدت بر فضای استان حاکم است و هیچ خبری از خودخواهی و اختلاف نیست و این موضوع از نقاط قوت همدان محسوب می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خاطرنشان کرد: پیوند بین امام جمعه، نمایندگان استان و مسئولان موجب پیشبرد بسیاری از امورات همدان شده که مثال زدنی است.

۷۵۲۷/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.